2013. május 27., hétfő

    Mai nap egy kicsit különleges . Mindig az ha valamit ünneplünk. Ma szülinapot ünnepeltünk= Nagylányom ma 19 éves lett. Pár nappal ezelőtt beiktattunk egy ajándék-kereső-hol-találom napot,délutánt anyával. Akkor meg is vettem neki amit szeretett volna: GUCCI parfüm (mindig tanul valamit az ember lánya= ÉN , a parfüm illata tovább tart mint az eau de toilete ).-
  Így ma csak meglepi
ebédet kapott ,na persze még 1-2 apróságot.-- Még olyan gyerek ! De jó volt ilyennek látni megint ! (gyereknek ) Olyan gyorsan felnőnek. Itt van  például: Bálint már írtam ugyan, de nem tudom elégszer elmondani;  szinte ma született. -Mint már annyiszor, ma is elnézetem szoptatás közben-milyen nagy már, mindjárt 9-10-12 hónapos lesz, aztán meg lassan asszonyt hoz a házhoz !! Így voltam Anna-Sárával is, úgy szerettem volna ha kicsi marad, mire kezdtem megtanulni a gyerekemet, kiélvezhettem volna a baby korszakát, már önálló akarattal rendelkező tipegő lett belőle, cserfes, nagyszájú (a mai napig az ), rendszerető-rendet tartó (na,ezt a tulajdonságát valahol elveszítette !). Viszont nagyon okos, hamar tanult meg szinte mindent. Az iskolában is keveset tanult, azt alkalmazta nagy részben, sikerrel,amit órán tanult. Itt kint (Angliában ) pedig nagyszerűen  abból  'él', amit otthon megtanult, szerencsés helyzetben van ! Nincs az a gondom, hogy elbulizza, elpasizza az időt, nem jár suliba; bár lassan ennek az évnek  is a vége felé közelít.
  BOLDOG SZÜLINAPOT ANNA-SÁRA!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése