2013. június 1., szombat

...ma kissé visszanyertem hitem...bár bizonyosságot csak az idő nyújt-majd !

Ma vettem csak észre a Fb-on, hogy 'felvettek', tagja lettem egy helyi csoportnak, ahol nem fogják a hozzászólásaimat kitörölni, moderálni, pocskondiázni. Tiszta lázban égtem a bejegyzések olvasása közben; míg írtam a hozzászólásomat, csak az járt a fejembe, anno = pár hó-ja mennyire, sikertelenül szerencsére! megpróbált egy kedves honfitárs lehúzni erkölcsileg. -Tette mindezt szóban, teljesen ismeretlenül, ugyan is még soha nem találkoztunk, de!-- 1etlen 1x találkoztunk, futólag = ő kifelé (család utána,mint kiskirályéknál! ) , én befelé tartottam az ALDI-ba. Ebben ki is merült a találkozásunk. Soha nem beszéltünk, chat-eltünk  ugyan, aminek hangvétele,tartalma, ha nagyon lelkemre vettem volna, akkor becsület sértésért és tekintély rombolás miatt beperelem;  de ennyi. Azóta jó párszor próbálkozott "köpködéssel" , mivel tőlem semmi reakciót, reagálást nem kapott, mint minden csoda, csupán pár napig tartott !!

   Remélem itt, mint ahogy a csoport megalakítója ígéri, semmi a fentebb említett atrocitások nem fogják a tagokat érni, talán eljutunk arra a szintre hogy 1 frankó kis közösségi oldal-csapat kreálódik !! Let see!! Ahogy az angol mondja!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése