2013. október 1., kedd

ÉN

Nem vagyok kibékülve még ezzel a mobil blogozással, de még is ez tűnik egyszerűbbnek. Számítógép lépten-nyomon lefagy vagy éppen az egér hagy cserben, a laptopot Csilla gyermekem leejtette valami eltörött benne (na,nem a hegedűm !!! ) de nem akar tiszta képet adni, plusz akrobata póz kell az üzemeltetéséhez-szóval lejárt az idejük. Nekem a türelmem, az fogyott el!! 
   Kedves barátosném szóvá tette: mostanában egyre kevesebbet írok a blogba, valahol igaza is van . Pedig téma van bőven!! Háát, igen, felnövőben a kis herceg! Már nem hagy annyi időt mint régebben, rajtam meg kezd kitörni az őszi fáradtság. Lehet, hogy medve voltam előző életemben??!! És most kell(ene) téli álomra készülődnöm??? Lehet!!!!
   Majd összeszedem, megrázom magam, és indulhat a bakterház !

    Olyan klassz lenne ha szert tehetnék egy diktafonra ami a blogomhoz csatlakozna és egyszerű diktálással + utasítással meg is jelenne ott amit szeretnék!!! 
 Ennek hiányában viszont nekem kell pötyögnöm egy kézzel s folyton ellenőrizni okoska telefonka mikor írja át az egész mondandómat; persze legtöbbször merőben mást mint amit én akartam. 
  Áhhh, nem háborgok tenger még nem vagyok!!! Pötyögèst folytat, ha kell egy ujjal, akkor 1ujjal.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése