2014. március 26., szerda

Szülinap

PÓTLÁS

ugye ez sem most volt, de pótolni kell!!

LILY-3éves

Most már tudja értékelni, az ajándékot, megköszönni az ajándékozó kedvességét! meghívtam azt a pár embert akik közel állnak hozzánk-  jó barátok!- és tartottunk 1 szülinapi partyt!! Bár anyukám nem volt itt, de kivette a részét a dologból= kacsa husit sütött és küldött, nagyon nyammi volt még mindig nagyot nyelek ha rágondolok! :-)) ; én meg ugyi párolt lila káposztát.
    Az ünnepelt nagyon megilletődött volt, de láthatóan nagyon örült a vendégeknek és természetesen az ajándékoknak is.
Lily tortája


Most nézem csak annyira izgatott és elfoglalt voltam, hogy ÉN nem is készítettem képeket( meg kell várnom Dodót, mert ő csinálta a több képet! Ja, és Olgi aki elfelejtette átküldeni nekem! Újabb emlékeztető: OLGInak jelezni- kép küldés!!


                                                        

2 megjegyzés:

  1. Az ígéret szép szó! :) Gyakrabban írjál! :)

    VálaszTörlés
  2. igyekszem potolni valamikor, de lassan mar magunkra sem jut ido...., de ami kesik, az nem mulik :)

    VálaszTörlés