2015. április 14., kedd

Egy kicsit még december

Sajnos nem tudtam az időt nyújtani mint a rétes tésztát!! Sajnos, december 29.-e nagyon hamar elérkezett= ekkor vittem anyukámat a találka helyre ahonnan hazafuvarozták! Kissé üres lett a ház nélküle. :-(( Én nagyon szeretném, de egyre jobban arra a véleményre kell hogy jussak, anyukám nem akar ide ki( Angliába) költözni. Nem velünk van a baj, nem is igazából a hellyel, hanem azt hiszem mindennel egy kicsit. Erről később újból visszatérek.
    Nagy gyerekem is csak egy napot töltött velünk, hát igen, ilyen amikor a fiatalság kirepül. Valahol jó, de valahol késleltetnéd még egy kicsit. Nemde??




      Aztán megint csak munka, mintha ebből állna ki az életünk, kissé monotonnak tűnik, de mi így szeretjük. Monoton ugyan, de cseppet sem unalmas; ott ahol 4 gyerkőc veri fel a ház csendjét, ott unatkozni luxus!! Barátaink időt szakítottak ránk és kellemes szombatot( 30.-a) töltöttünk együtt. Amikor vendégeid vannak nem olyan mintha az idő eltűnne, vagy fénysebességgel közlekedne??? Egyszerűen alig beszélgettetek és már hoppá, menniük is kell!!
   Persze, ha valamit tervezel vagy csak kellene csinálnod egy csomó dolgot, nem elég a nap 24 órája sem, soha nem érsz a végére a teendőidnek. Vagy csak én vagyok ezzel így, egyedül???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése