2015. április 19., vasárnap

Nyár tavasszal









Korai nyár

kaptunk egy kis ízelítőt a nyárból. Az elmúlt 20 napban tavaszi szüneten voltak a sulisok, persze az élet nem áll meg, de nem is lehet rohanni elébe!!! Dodó egy napot barátnőzött-sleepover-Csillu hozzánk hívta át az egyik kis barátnőt. A többi nap meg csak telt magától, igazából betervezni nem lehetett semmit, mert ugye esténként dolgoznom kellett. Na, ezt megoldottam a múlt héten hétfőtől-csütörtökig off-ot, szabadnapot kértem. Hiába, ember tervez isten végez: nem volt teljesen felhőtlen ez a pár nap szabad, ugyanis fogfájással küzdöttem. Ami nem  szokásom, de szinte napi szinten, kétóránként fájdalom csillapítót szedtem. Szerencsére voltak fogfájás mentes órák, ilyen alkalommal(2x is) kihasználva lementünk a tengerpartra. Az egyik nap tökéletesnek volt mondható minden tekintetbe: szuper idő, még este 5:30-kor is; fog nem fájt, munkába sem kellett sietni, szóval tökéletes. A második napot inkább a gyerekek élvezték, de az idő már hagyott kifogásolni valót. Igy is lent voltunk a parton majd egy órát, aztán a játszótérén is töltöttünk kis időt. A gondos homok ürítés cipőből, ruhából-haza hoztunk fél kiló homokot. :-))



A szuper előnyári napon

 A fürdés, vacsora után nem kellett hosszasan altatni őket, simán vettük ezt az akadályt is.









Aztán a nagy nap( szerdán telefonáltak a fogorvosi rendelőből: van új időpont-csütörtök délelőtt, a péntek késő délutáni helyett!!) : beszuszakoltak a fogászatra= valaki lemondta az időpontját így nem kellett a munkába menetelt felmondani. Ki is húzta a doki a rossz fogat, szerencse, hogy nem kellett dolgoznom az nap, mert hazaérkezés után, ugye semmi meleg, se étel, s még enyhe fájdalom is, ledőltem aludni. Nem tudom, hogy az előző esték, éjszakák nem alvása és/vagy a fogfájás-húzás, lórugásnyi érzéstelenítő is közrejátszott, de szinte egész nap aludtam.  Így pénteken, ha nem is vígadva, de fogfájás nélkül mehettem dolgozni.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése