2013. május 25., szombat

Már megint mennyi az idő ( 01:39) !! Ezek az órák-percek megaSebességgel repülnek !
  Tegnap (máj.25.szombat ) megint ízelítőt kaptunk a jó időből. Valaki mindjárt le is lelohasztotta a kedélyemet,mondván: nem tart csak max.hétfőig, esetleg keddig. Most már azért belátom miért is lehet vki depis, komor a rossz idő miatt. Teljesen más nekem is a hangulatom, ha már egy kis napsütés van a láthatáron !!!  Na ná, hogy a nap is olyan gyorsan tovaszállt, mire észbe kaptam ismét lefekvés-altatás a törpéknek! Ma ugyan is a csajok ott-alvóson (sleep over) vannak . Kedves párom,uram és parancsolóm, a ház ura, drágám, (hogy milyen sok névvel illethetjük férjurunkat !!)
pedig keresi a kenyérre valót, és majd csak olyan 03:00 körül ér haza=túlóra miatt.
 Babazsúr-szülinapi bulin voltam Bálinttal. Hogy milyen ügyes fiam van, feltalálta magát, csak úgy mint itthon bemászta az egész lakást, eljátszogatott, ismerkedett és csupán 1x húzta meg az egyik kisfiú haját, amit az szerencsére nem nehezményezett, szóval nagyon szociális a legkisebb Antal csemete.
 Mikor hazaértünk minden olyan gyorsan zajlott,hogy még csak most kezdek magamhoz térni.-- Ugye, én Bálinttal elmentem itthonról kb.13:35 körül, itthon hagyva páromat a család fennmaradó tagjaival. Pizzát sütött ebédre, plusz még Lilynek marad egy kis leveske péntekről, Bálint későn tízóraizott,és aludt is egyet ( Ő a partyn evett !! ) szóval nem volt semmi fent forgás étkezésileg.-- De az ami fogadott ! mikor hazaértünk!! mekkora kupit csináltak az itthon maradottak!! Igaz, csak a földszintet, de az is elég volt; miután lefektettem az apró népet, nekiláttam mosogatni, rendet rakni és 3/4 12-re bírtam is végezni !! Most meg már 80x is át kel fogalmaznom a mondatot, mert vagy nem értelmes, vagy mindig félreütöm a billentyűt. Mi a megoldás ?--el kell menni aludni, teszem is!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése