2013. május 23., csütörtök

Sikerült emberi időben a gép elé ülni. Egyenlőre nem megy a késő éjszakába nyúló gondolat megosztás. Főleg ha Péter de.-ös. Nincs lehetőségem lustálkodni reggel, nekem kell vinnem a csajokat a suliba, kevés az alvás; ha ugyan is írogatok-szörfözök a Net-en 1.30-2.00-ig akkor  van néha fél 3 is mire ágyba kerülök. S kb. 4-5ó tájban Bálint 1x megébred, tuti. Reggel legkésőbb 7:58-kor kelnem kell. Ez akárhogy is számoljuk nagyon kevés alvási idő!! Főleg nekem, aki ki tudja aludni a krumplit a földből !!


   Ma reggel nagyon morci volt Lily is: minden reggel "elküldjük" sétálni a cumit és a köv.alvásnál/hoz visszajön; ezt ma reggel a tesók elfelejtették meglépni; mikor én lejöttem, elvettem, persze nem tetszett neki , ezután nem volt hajlandó felhúzni a zokniját, következett  a 'nem' válasz  mindenre.- Szerencsére, azért utcsó pillanatban beestek a csajok a suliba-. Mire hazaértünk Bálint bealudt. Reggelit csak magunknak-csajoknak- készítettem, amit persze Lily-kisasszony nem kért=mondván Mickey-t (Miki egér ) néz; persze nem hagytam, mert tudom kis idő múlva meg jön: 'kérek müzlit' kéréssel. Na, szóval hívom enni és  a köv. párbeszéd zajlott le:
 -Gyere tízóraizni!
-Nem,néézem a Mickey-t!
 -Gyere,edd meg a kaját, le tudod állítani ! (kétszer ismételtem meg )
-Neem!!
        -és levágta magát a földre. Mondanom sem kell, felugrott 'pumpa' az egekbe! Felültettem a székre , azt a szemforgatás! még a legtehetségesebb színésznők is nehezen tudnák visszaadni . Nehezen álltam meg, hogy ne nevessek az alakításon,de sikerült . Ette a sonka-pirítós-sajti kombinációt, mondanom sem kell Ő kérte, kisvártatva az én tányéramba ,vágta, szószerint, a "pitóst", hogy nem kéri . Nem is lett volna gond , de nem akarom hogy dobálja az ételt, v. amit kért egye meg, mindegyik (gyereknek szól !). Az a mottóm: inkább vegyél keveset, mint összekutyulva a tányérodon hagyd. Mindig tudsz újra meríteni, ha még kérsz. Nem pazarlunk !

 

1 megjegyzés: