2013. június 3., hétfő

én kis kertem kertembe...

 Tegnapi napot szünetnek vettem ki (írás terén ). Az ismétel jó idő és kis családom újbóli park-játszótér látogatása adott egy kis szabadot, de leraktam magamat vízszintbe (félig , ha teljesen teszem elalszom ! :-))  lábaim pihenő üzemmódban és végre megnéztem 1 műsort amit előzőleg felvettem. Utól kell érnem magam filmnézésben, mert lassan betelik a TV memóriája oszt várhatom,hogy bmit is felvegyen !!!
 

  Kertecském lassan alakul(gat).

Oké, ezek csak cserepek a valódi kert(ecske) nem sok virágot tartalmaz (még ) . Ez  egy bérelt ingatlan , cserepeket könnyebb mozgatni, mint kiás-elment-ki-,beültet vmibe elvisz/szállít metód.  Ugye, arra is gondolni kell ha majd tovább mozdulunk innen, akkor ingó-ingatlanunkat is vinni kell. És persze a kis helyről (értsd itt: kert! ) nem is beszélve !! Ez nem panasz -ez tény, de örülök ennek is ; másnak még ekkorka sincs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése