2013. június 3., hétfő

...nagyon hideg lett estére

...majdnem csúnyát írtam. rettenetesen lehűlt a levegő estére. Most téli pulcsiban verem a klaviatúrát, két orrfújás között. Ugyanis frankón megfáztam. Miért én maradjak ki belőle? Dodó a sulival másfél hete (?), a jó viselkedésükért a  vizsgahéten, a suli szervezésében elmentek Highcliffre ( asszem! ) ott frankón megfázott, hangja alig, köhécselt, majd 1-2 napra rá orrát is elkezdte fújni. Majd a se ilyen , se olyan időjárás miatt az állandóan vetkőző legkisebb leányzó= Lily is orrfolyással küszködött/dik.  Valamelyik hajnalban azt hallgattam ki horkol : Péter nem gyakran teszi,sőt ritka; én ugye ébren, Bálint:nem , hát: Lily volt szegény, az eldugult orr hátránya! 2 napja aztán én is csatlakoztam a csapathoz, hogy ne legyen létszám csökkenés, Dodó kifelé lábal belőle, nekem kezdődött, fura érzéssel a torkomban. Aztán tegnap már gond volt az elalvással, torok kaparás, orrdugulás és társai, a tipikus megfázás összes tünetével. Ez mostanra odáig fajult, hogy mosogatás alatt majd' elcsöppent az orrom. 
 brrr! 


  Leellenőriztem  kiskertem lakóit, te a hűsebb idő miatt nem sok vizet igényeltek; azért megitattam őket. 


Holnap már suli (újból! hál' istennek !) Már kezdtek zizzentek lenni. Ja, plusz holnap (azaz már ma) extra munka vár rám=torta gyártás Csillunak
! alig hiszem, de már tíz éves lett-- ezt pont akkor írtam le amikor tényleg megszületett= 00:03; és nem sokára tizen-, éves. húha!! ez gyorsan elszaladt. Főként a gyerekeken mérhető le, mennyire szalad az idő, szerencsére magamon nem érzem. Anyukám azt mondta addig örüljek neki! Ha már előjön, hogy itt fáj, ott hasogat akkor elindultál az öregedéshez vezető úton ! 


   

  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése