2013. október 23., szerda

Megint ...

Úgy látszik kb.2 hetente van is egy kis időm bepötyögni pár sort! Bár most sem teljesen zavartalan, Lily még alszik ugyan, de Bálint már fent van és igen csak nehezményezi, hogy egyedül van fent. Hallga'csak: na, ezt kikaptam!!!= telóról nem tudok videót beszúrni! Majd később pótolom !! 
  Azért ma már ügyes voltam: bevásároltunk a kicsikkel - apró nem volt nálam, ezért bevásárló kocsi nélkül tettük , mondanom sem kell nagyon élvezték . Aztán reggeli rutin: tízórai (9-kor!! Hehehe), játék , aztán alvás-Bálintnak: 3/4 11-nél nem tudtam tovább fenttartani--esett orra, nyűgös volt stb. Aztán anya is feltette a lábát egy kicsit, kb.órácska+még fél óra, azért nem volt teljes lazulás= feltettem főni a zöldségeket a főzeléknek. Lily is jó kislány volt , nem kellett győzködni: "alvás idő" hanem ahogy vége volt a meséjének,vette az irányt felfelé!  Egy gyors habarás, a főzelék is kész volt.
  Persze ezután már semmire nem volt lehetőség csak gyümölcsöt aprítani Bálintnak az ebéd előtti nasihoz!! Kipróbáltuk a kivit- bejött
Itt már híre-hamva sincs az egész kivinek!!


Igaz, szerencsénk is volt, mert ugyan 2 hét alatt sem puhult meg teljesen, de nem is rohadt meg, ráadásnak édes is volt. Most  kicsi fiú kiszanálta az almát, banán-kivi: OK, alma 'földet fogott'-tányéron kívül landolt. 
    Megint kint vagyunk egy kicsit, a szél elvisz bennünket ugyan, de 16fok van Celsiusban és süt a nap!  A tegnapi nap is ilyen volt aztán minden megváltozott. Olyan 18:00 körül felhő szakadás volt. Pár pillanat alatt, szemmel láthatóan lelassult a forgalom, az ablaktörlő őrült módban is csak nehezen tudta tisztán, legalább is átláthatóan tartani a szélvédő üvegét!! Ja, ami itt Angliában nem egy megszokott dolog, pláne őszidőben= dörgés villámlás tarkította a felhőszakadást! Ja, én meg műszakban, autóból ki-be. Azért elmondhatom, a 2-3 ilyen zuhatag idején pont autóban ültem és nem éppen vittem házhoz a pizzát!!
 Komoly koncentrálásra volt szükség az amúgy rutinos úton is( mert ugye nem mindenkinek megszokott az ilyen zuhé!!) Ahogy véget ért a műszakom, eső is alább hagyott!! De kis tavak voltak az úton mindenfelé! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése