2013. október 27., vasárnap

Mint régen...

Ezt most úgy kezdtem mintha ha már ős idők óta írnék ! Mindegy, visszanyertem energiám nagy részét, így ha ennyire későn is, de írok, MEGINT-nem okoz gondot;bár megfogadtam igyekszem minimum 8 órát aludni.
   Van 1-2 blogger akinek szívesen olvasom az írását, de szégyenkezve vettem tudomásul, hogy majd 1 hónapja nem is néztem 'feléjük'!! Igen, még nem mindent sikerült rendszerbe szednem minden háztartással, gyerekneveléssel járó elfoglaltságomat, többek között a blog vezetése-olvasása is elmaradásban van. PÓTOLOM!!
    ITT  VIHAR!!! A múlt héten már napokkal előtte beharangozták régóta nem tapasztalt időjárásban lesz része Anglia lakóinak, főleg a délen (itt lakunk mi is! ) és a közép részén élőknek, azaz egészen addig fog felérni a vihar zóna. Mit is takar ez?: 120-130km-s széllökések esővel tarkítva; ami ebben az esetben nem a fentről lefelé jövő, hanem a vízszintesen eső eső lesz a jellemző! Szupi, holnap műszakban leszek. Ami még magában nem olyan szörnyű, ha attól eltekintünk,hogy autóból ki-be ugrálás teszi ki a műszak nagy részét!! Ja és mindez még kedden is folytatódik (újból melós nap!)

 OK, időjárás kipipálva, ugorjunk. Ma vasárnap lévén: fürdés-hajmosás-körömvágás, de a mi a fő hajmosás. Nem is lenne gond, mert apa is itthon van , szabadnapja lévén, így még én lerendezem a legifjabbat, apa megmossa legkisebb lányka haját. Ugye nem is ördöngősség!? Igen ám, de 'sleep over' van, ez ugye vendégekkel jár, aminek az a következménye, hogy az én nagylányaim próbálnak kibújni a megszokott dolgok alól!! Mint: figyelni kicsikre a fürdőben míg előkészítem a szobát, törölközőt, PJ-t, mindent ami az esti lefekvéshez amúgy is szükséges,esetleg Lilynek segédkezni a fürdésben. Ennek az lett a következménye, hogy Bálint majd eladta az egész házat az ordításával; a két kicsi együtt fürdik; ugyan is Lily el kezdte mosni az öcsi haját. Hogyan? --pohárba víz és zsuppsz Bálint fejére borít, senki sem kedveli ha orra- szája megtelik habfürdős vízzel, nem hogy egy 1 éves, aki ráadásnak ma a kelleténél jóval nyűgösebbnek bizonyult (okára nem jöttem rá! ) Aztán nehogy unatkozzak, nem találtam az elektromos fűtőt, mert az sajna kell extrában. Azt sem tudtam mit csináljak előbb keressek a fűtő alkalmasságot, vagy rendezzem a nagyfiút; kértem a csajokat, hogy hozzák fel a hajszárítót, hogy legalább elejét vegyem Bálint ordításának, azzal hogy lefürdetem és kiveszem a a kádból. Persze, minél előbb le akarták tudni még ezt a kevéske feladatot is, hogy mehessenek a barátnőkhöz. Eredmény? : anyaaa, ne találom, nem tudom hol van-kérdések tömege, de már ott sincs egyikőjük sem a közelben. Közben igyekszem ifiurat törölni, szárítani, hogy ne keljen gyógyítani!- Lily gondolt egyet" én már végeztem a fürdéssel kiszállok a vízből! " se hajmosás, se megtöröközés! Nekem hajam égnek állt, apa éppen anyóssal=anyukámmal értekezett telefonon. Az emeleten meg kaotikus állapotok uralkodnak. Na, ilyenkor  száj kinyílik és ordítás lesz belőle. Pedig általában olyan flottul mennek ezek a fürdetős napok! de nem ma. Betudjuk a viharnak!
   
      Itt van ősz itt van újra... az esőjével, szeles idejével és nem lehet tovább húzni esőkabátra van szükségem!!! Tehát holnap; igaz nem akartam meló előtt menni már sehova, főzéshez is mindent bevásároltam, de erre sajna nem gondoltam; esőkabát vásár!!!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése