2013. május 20., hétfő


Be kellene szereznem egy diktafont vagy használni a telefon videó funkcióját. Míg mosogattam ebéd után olyan klassz gondolatok keringtek a fejembe.Mostanra elfelejtettem. Ouch !! Majd meglátjuk ! Egyre jobban szeretném, ha azoknak akiknek elküldtem a blog címemet bele tudnának nézni ! Majdnem,de csak majdnem! olyan büszke vagyok erre a teremtményemre mint a gyerekeimre.

...eredetileg kedves ismerősöm barátnőm (?) -talán nem sértődik meg hogy így tituláltam -Laura, Papp aka Lala szerzett kedvet hozzá,hogy számomra teljesen szűz területre merészkedjek.
Mikor még csak játszottam a gondolattal ,hogy talán én is csinálok 1blogot (akkor még nem tudtam igazán mi fán is terem az !)
úgy gondoltam megörökítem a kis csodát=a mi kis hercegünk születését,mindennapjait,vele való összes szösszenetet és család minden napjait ; aztán eltelt már több mint 8 hónap is azóta, hogy megszületett a várva-várt. Átalakult, a késztetés már összetettebb,kiegészítésként mindenképp fogok egyet csak neki-róla írni,de most csak úgy mindenről.
Itt senki nem fogja megmondani nekem a frankót mit miért teszek vagy nem teszek,miért úgy ahogy teszem , kivel barátkozom,kinek a bejegyzéséhez szólok hozzá,egy szóval : EGYEDURALKODÓ vagyok a saját portálomon!!! Jajj,de jó !!

Ez talán majd arra is jó, hogy rendszerezem a képeinket , könnyebben megoszthatom a családdal, mert akárhogy is vesszük az az 1196 mérföld az csak több ezer mérföld; Magyarország nem itt van a szomszédban ! Rokonok,barátok közeli ismerősök könnyebben mazsoláznak a leírtakból ,képet kapnak rólunk,hogy is vagyunk !! Meg talán, valaki épp olyan téved az oldalamra aki elolvasva segítséget vagy kedvet kap ...

Egy volt kolléganőm azt mondta egyszer, mikor mesélni kezdtem valamiről : Zita , a lényeget !! Ez csak azt mutatja beszélni azt tudok,talán sokat is, néha talán közlési kényszerben szenvedek, elveszek a részletekben, de hát ha én úgy gondolom ez fontos! akkor miért ne mondjam-írjam !!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése