2013. május 20., hétfő

megkésett közzététel

FIGYELJ? BARÁTOSNÉM-csak neked!!



Gondoltam míg megsül a kissé kései kenyérkém ,a sütőben, a változatosság kedvéért, leírom ezt. Igaz, mire a gondolatot tett követte kenyér megsül, szössz sehol sincs . Gyorsan pótlom.

  Ma itt járt barátosném. nagyon örültem neki; húsvétig szinte napi vendég-látogató volt nálunk,amolyan megszokott bútor darab!; azóta ... . >>



 Na,de ma -teljesen más volt, nem csak a helyzet ,főleg Ő .Megváltozott, de rettenetesen ! Szomorú, megtört, szinte életuntnak tűnt.-- Nem bánt vele bőkezűen az élet, -nem volt vele kíméletes,de fricskát mutatott a kétkedőknek és talpra állt mint mindig ,elindult, tett valami újat, vállalt egy ismeretlen utat,egy teljesen új élet stílust, kijött Angliába (én itt ismertem meg )-semmi nyelvtudás nélkül és itt is feltört mint a gejzír. Nem siránkozott, tette a dolgát,húzta az igát, robotolt, elmondta-elpanaszolta természetesen ha valami nem úgy jött össze ahogy szerette volna,de korrigált és nevetett, ha kellett a semmin. Sokszor dőltünk a röhögéstől,mert már nevetésnek sem lehetett azt titulálni, a végén már azt sem tudtuk mi is a jó kedv okozója=jól éreztük magunkat. Nem zavart bennünket,hogy míg Ő már kenyeret, vándorbotot adott két szép gyerekének ,ezáltal Ő már függetlennek mondható,amig Én, 5 gyerekkel szinte házhoz kötött vagyok; mindig találtunk alkalmat-időt és elmentünk, ha mást nem ettünk egy jó KFC-s kaját ! (nesze neked kalória számlálás )... nem ma már nem találtam meg benne azt a nőt aki az én barátnőm lett. Ijesztő! Mi tehet egy lénnyel-emberrel ilyet ? Oké, már lehet is sorolni a listát ,de szinte költői volt ez a kérdésem; hiszen ismervén őt többé-kevésbé tisztában vagyok a válasszal is, de akkor is...

   Vissza akarom kapni a barátnőmet, az csalfa,csacska,életvidám nőszemélyt, aki volt még januárban is,meg előtte !!
  Ha olvasod,tudod ez rólad-neked szól, gyorsan rázd meg magad,vesd le a gubót és gyere !!!! Nagyon szeretünk és hiányolunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése