2013. május 20., hétfő

...mindenki alszik már. Gondoltam (lehet, hogy túl sokat gondolkodom mostanában ??) ," papírra" vetek 1-2-3 gondolatot. Erre mi történt ??, a számító gépen jelentkeztem be( ide a blogra !) és nem jelenített meg semmit . Nem tudtam hozzáadni,elvenni belőle, S-E-M-M-I !!! lehet,hogy csak én vagyok lemerülőben,megint csak annyi ( lenne) nyomd meg ezt, katt.ide stb. stb.
  Pedig mikor már letudtam mindent: vacsora, fektetés, mosogatás, rendrakás, esetleg egy film is belefér (mint ahogy most is ) Film előtte  még elugrottam vásárolni 1-2 dolgot; egyedül mentem, ráérősen megnézegettem mindent, szandált próbáltam ,milyet is ? -mint mindig: kiválasztom a legklasszabat= jó érzékkel a legdrágábbat !! hihihi... észre sem vettem, nem kevesebb mint 1 ! órát voltam a boltban. Rekord!
 Na, szóval ilyenkor már nem kell(ene) felugrálnom,félbe szakítani az írásomat, csupán energia tartalékom kapcsolt takarékra , tudnék sziporkázni, de csak csapongok ide-oda és a legszörnyűbb elvesztettem a fonalat. ALVÁS ! Majd reggel , de. brillirozok .
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése